Monday, September 12, 2011

PERBEZAAN DULU DAN SEKARANG.

sambungan.

Hendak Mengulingkan Kerjaan.


Pehak komunis terus menjalankan gerakan-gerakan suversif dan gerakan-gerakan melumpihkan ekonomi negara, Pengurus-pengurus dan buruh-buruh yang bertugas di lombong-lombong bijih timah dan ladang-ladang getah sentasia menjadi sasaran komunis.

Kiranya mereka berjaya melumpuhkan ekonomi Tanah Melayu maka keadan kucar kacir sudah akan timbul timbul, mereka mengharapkan susana sebegini terjadi kerana menguntungkan mereka, dengan mudah mereka dapat menyebarkan dakyah-dakyah menabur rasa benci terhadap pemerentah dikalangan rakyar jelata.

Pehak pemerentah mula menambahkan jumlah anggota-anggota keselamatan, disampin anggota tentera dan angota polis biasa, pasukan polis khas juga di tubuhkan.

Pehak keselamatan mula menyerang dan mencari tempat-tempat persembunyian komunis di hutan-hutan memburu mereka.

Matalamat mereka (KOMUNIS) untuk menjadikan negeri ini sebuag republik demokratik rakyat malaya, Dengan Selogan.

REVOLUSI PERJUANGAN RAKYAT, PERLEMBAGAAN RAKYAT, MAHKAMAH RAKYAT, SUARA RAKYAT, KEADILAN RAKYAT,.

Selogan ini selalu di laungkan ketika ini dalam ceramah pembangkang terutama Dato Sri Anwar selalu menyebut KETUANAN RAKYAT, ini ada lah seruan dan selogen KOMUNIS. Benar apa yang di ucapkan oleh Tim Presiden Pas Mat Sabu, Komunis perjuang kemerdekaan, sebab dasar mereka kearah itu kalau mereka perentan, dah tentu DAP akan kuasai.

DAP dah lama perjuangkan hak sama rata sama rasa, tapi Pas dan PKR sengaja buat tak reti kerana nak dapatkan sokongan pengundi cina, sebab itu DAP selalu mengadakan perjumpaan dengan anggota-anggota bekas komunis supaya terus menyokong mereka,

Dasar DAP sama dengan dasar komunis, apabila komunis meletak senjata pada tahun 1989, kebanyakannya merek anggota bekas komunis menyertai DAP, kerena mereka jiwa penentang yang sama dengan perjuanagan mereka dulu.


bersambung.

1 comment:

  1. igt..mati tu bila2 msa sja,,kalau kau silap lgkah,,khianati perjuangan islam yg sbenar;;ko akan MENYESAL DUNIA DAN AKHIRAT<<<<,,tya alim ulamak atau sapa2 yg berilmu,,,jgn ikot kpala otak atau utusan

    ReplyDelete