Tuesday, June 21, 2011

DEMONSTRASI HARAM KUMPULAN HARAM

KAIN YANG KOTOT HENDAK MEMBERSIHKAN MEJA YANG BERSIH.


Kumpulan yang mengaku mereka ini bersih sedangkan mereka terdiri dari kumpulan yang kotor dan di terajui oleh pemimpin yang dah pon kotor, mengajak bersama mereka masuk ke tempat kotor.

Di belakang kumpulan ini menjadi penarajunya ialah Anwar Ibrahim, Anwar cuba untuk mengalih perhatian masyarakat terhadap kesnya di makamah yang akan di bicarakan dalam bulan julai ini, jadi sudah tentu masyarakat akan memberi tumpuan kapada kesnya.

Dengan itu Anwar cuba mencari beberapa kaedah untuk mengalih perhatian masyarakat umum kapada kesnya dengan mengarahkan Ambiga bekas pengerusi majlis peguam Malaysia untuk mengadakan demonstrasi jalanan haram, dengan adanya demonstrasi jalanan haram ini pehak kerjaan dan mesyarakat akan tertumpu kapada isu ini dan melupakan kesnya yang dibicarakan.

Ini lah tektik kotor pembangkang sengaja untuk menghuruharakan kestabilan negara yang aman damai ini untuk mencari sokongan dan simpati masyarakat untuk menyokong mereka, yang sudah tidak ada lagi isu untuk manarik perhatian pengundi bagi menyokong mereka.

Kenapa mesti mengadakan demonstrasi jalanan untuk menghantar bantahan kapada kerjaan tentang pilihan raya di negara ini di tuduh tridak bersih, menuduh SPR memindahkan pengundi,
tetapi apa yang kita dapati puak2 merekalah yang sedang hebat memindah pengundi dari satu tempat ke satu tempat.

Sudah terbukti semasa pilihan raya kecil di Pulau Pinang, terdapat di sebuah rumah beberapa nama yang tuan rumah sendiri tak kenal, dah lah nama-nama tersebut bukan dari kaum melayu, mengapa ia boleh terjadi bagini, dah tentu ini kerja mereka, tetapi Umno tidak bantah dan tak buat demnstrasi mambantah.

Dengan ini kita semua jangan terperangkap dengan dakyah mereka konomnya SPR tidak bersih berat sebelah, kalau berat sebelah kenapa ada lima negeri terlepas kapada pembangkang, tapi sudah jadi dasar pembangkang, apa saja yang kerjaan buat semuanya tak betul, walau pun program untuk memajukan rakyat.

Marilah kita berfikir secara matang apakah yang mereka lakukan itu betul? sahingga banyak pekara dan benda yang akan mendatangkan kemudaratan kapada penduduk setempat dimana tempat yang akan mereka hendak berdemnstrasi itu.

1 comment:

  1. Wah!!! Nice entry...
    kami sudah follow blog anda. Follow blog kami balik eh. Kalau sudi. :)

    ReplyDelete