Monday, December 30, 2013

MENGAPA KAMI TINGGALKAN ANWAR IBRAHIM


KISAH
MOHD. SAIFUL BUKHARI AZLAN.

Ibarat Harapkan Pagar, Pagar Makan Padi.

Kes Mohd Saiful Bukhari Azlan, lagi luar biasa, dari jawatan pembantu untuk pilihan raya sahingga kapada pembancuh kopi, pemuda ini cuba bernaung dibawah Anwar, namun ibaratkan pagar, pagar makan padi, Mohd Saiful akhirnya mendakwa dia menjadi mangsa liwat Penasihat PKR itu.

Yang pelik saat-saat Anwar dikaitkan mempunyai hubungan dengan  Mohd Saiful bukan sahaja Anwar malah keluarganya terutama Dr.Wan Azizah dan anaknya Nurul Izzah seolah-olah menepis dengan mengatakan tidak mengenali pemuda berwajah jambu tersebut.

Padahal ada bukti menunjukkan Mohd. Saiful dibawa ke Hongkong dan Sinngapura oleh Anwar ketika dia berkerja dengan ketua Pembangkan itu. Juga ketika Anwar sibuk mengadakan roadshow diseluruh negara semasa kempen pilihan raya umum 2008, pembancuh kopi itulah yang mengiringi Anwar. Sungguh pelik bukan ?.

Mohd. Saiful dalam blognya menyatakan, dia tidak pernah sesekali menyesal akan keputusannya membuat lapuran polis pada 28 Jun 2008 yang menuduh Anwar telah meliwatnya.

Pada hemat saya biarlah diri ini dihina oleh jutaan manusia dan hilang segala nikmat dunia ini daripada dihina Allah swt, hidup dalam jiwa yang tidak tenang dan ditarik nikmat di akhirat akibat tidak berani menegahkan yang hak katanya.

Kejadian Liwat melibatkan mohd.Saiful didakwa berlaku di Unit 11-5-1 kondominium  Desa Damansara, No.99, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, antara pukul 3.01 petang dan 4.30 petang, Mohd.Saiful baru berusia 22 tahun ketika itu Kes liwat tersebut dipercayai paling lama dibicarakan di mahkamah negara ini setelah ia bermula pada 3 Fabruari 2010 dan hanya berakhir 15 Disember 2011.

bersambung

No comments:

Post a Comment