Friday, December 20, 2013

MENGAPA KAMI MENINGALKAN ANWAR IBRAHIM

SAMBUNGAN DATUK NALA


Mengenai kisah liwatnya, kata Nala dulu pekerja Megnum lelaki  Anwar ada menyimpan dan anwar juga pernah bawa isteri orang, saya beresedia untuk mendedahkan kesemua nama mereka di mahkamah.

Tidak ada peruntukan dalam perlembagaan membenarkan biseksual menjadi perdana menteri dan tidak ada tidak ada juga untuk biseksual menjadi ketua pembangkang, saya amat hairan mengapa pembangkang boleh mengambil seorang biseksual menjadi ketua.

Pendedahan itu merupakan keritikan terbaru terhadap Anwar yang pernah menjadi rakai permainan tenis beliau, saya (Nala) telah berjumpa dengan beberapa pemimpin tertinggi Pas dan mendedahkan pekara mengenai Anwar ini dan ada diantara mereka percaya, cuma Nik Aziz saja yang enggan bertemu dengan Nalla sampai hari ini.

Bagaimana pun Nalla berkata bukan mudah untuk dirinya membuat keputusan keluar PKR tetapi ia dibuat setelah dia berfikir semasak-masaknya.

PKR bukan berjuang untuk rakyat tetapi berjuang untuk Anwar Ibrahim, sebab itu ramai mengatakan beliau pelakun nobor satu, saya tau benar bahawa beliau hanya berbohong kapada masyarakat semata-mata untuk mendapat undi mereka saja  paling jelas bagaimana beliau mau meraih sokongan masyarakat India.

Sentimen yang Anwar buat ialah mencetuskan ketegangan sahingga wujudnya kumpulan yang menentang kerjaan seperti Hindraf, Anwar berlakun sebagai pejuang untuk rakyat katanya.

Dalam hal ini Nalla mengajak orang India berfikir apakah sumbangan Anwar kapada masyarakat India terutama ketika beliau memegang jawatan Timbilan Perdana Meneteri  dan menteri kewangan, kata beliau sekarang pula beliau (Anwar) bangga mendawa beliau seperti Sivaji the boss kononnya orang India dan berharap dengan sokongan itu membentuk beliau jadi perdana menteri.

Tapi saya fikir lama kelamaan orang India akan sedar bahawa ini sekadar pemimpin politik Anwar.

Sepatutnya sudah lama masyarakat malaysia menyedari bahawa lakunan Anwar itu semata-mata untuk mencapai hasratnya untuk menjadi Perdana Menteri dia akan lakukan apa cara untuk walau pun menyalahi undang-undang demi hasratnya.


Datuk Nalla mengharapkan masyarakat malaysia sedar.

sekian untuk  Datuk Nalla


bersambung yg lain

No comments:

Post a Comment