Wednesday, July 18, 2012

IDEOLOGI KOMUNIS ASAS KETUNAN RAKYAT ?

INILAH  TERAS KAPADA  PERJUANGAN / KETUANAN  RAKYAT
( REPUBLIK DEMOKRATIK  RAKYAT  MALAYA )

PERANAN  NGO  HALUAN KIRI SEMASA  ITU  SEPERTI  ( KMM, PKMM, AWAS, API, KRIS, JKM, KESATUAN SEKERJA, BURUH, MPAJA, AMCJA, PUTRA.

SELOGAN :  REVOLUSI, PERJUANGAN  RAKYAT,

PERLEMBAGAAN  RAKYAT,  MAKAMAH  RAKYAT,  SUARA  RAKYAT, KEADILAN RAKYAT.

ADALAH  PERSAMAANNYA  MODUS  OPERANDI  PR ?.

Anwar Ibrahim setiap kali  dalam  ceramahnya  selalu menyebut  KETUANAN  RAKYAT  sebab itu seratah menyatakan  DAP menguasi  Pakatan Rakyat ( PR ) kerana perjuangan DAP adalah perjuangan berteraskan ideologi komunis.

Seratah mengarapkan agar PAS meningalkan pakata rakyat kerana perjuangan tidak akan menegakkan negara Islam, janganlah kerana nak pergi keputrajaya sahingga sangup mengadaikan prinsip perjuangan asal untuk memperjuangkan Islam.

Malah selama ini UMNO telah memertabatkan Islam dinegara ini sahingga negara-negara Islam meletakkan Malaysia sebuah negara Islam Contoh. adalah lebih baik bersama UMNO untuk memperjuangkan Islam dan kita sama-sama baiki kelemahan yang ada.

Seratah merasakan  inilah masanya yang terbaik untuk Orang Islam bersatu demi negara ini agar Islam terus berkembang.

PAS  harus sedar  dalam PR Pas tak boleh membuat sebarang keputusan tentan negara Islam DAP sampai bila-bila pun tak akan setuju.

Anwar Ibrahim hanya berjuang untuk melepaskan dirinya sahaja,  dia tak ambil pusing tentang Bangsanya Negaranya dan Agamanya, Nik Aziz terhutang budi dengan Anwar kenana bantunya dalam pelaburan di Kelantan, kebanyaknya pelabur dari Singapura.

Dan hari ini sudah hampir semua Tok-Tok Guru Pondok di Kelantan sudah berpaling menyokong UMNO kerana Nik Aziz banyak mengeluarkan Fatwa yang bertentangan dengan Islam.

Sudah sampai masanya Orang Islam bersatu dan Melayu Bumiputra bersatu mempertahankan negara ini, jangan kita memberi ruang mereka yang berhaluan kiri dan membawa  idelogi komunis.

BERFIKIRLAH DENGAN ILMU DAN JANGAN BERFIKIR DENGAN NAFSU.

3 comments:

  1. Umno telah memertabatkan Islam???

    "sesiapa yang tidak menghukum dengan apa yang telah diturunkan Allah, maka mereka itulah orang-orang yang zalim. (45)"

    Isteri PM sendiri adalah fasiq!!!

    Rasulullah s.a.w. bersabda dalam hadis yang diriwayatkan oleh Abu Hurairah, yang bermaksud: “Ada dua golongan dari ahli neraka yang belum pernah saya lihat keduanya itu:

    1. Kaum yang membawa cambuk seperti ekor sapi yang mereka pakai buat memukul orang (penguasa yang kejam).

    2. Perempuan-perempuan yang berpakaian tetapi telanjang, yang cenderung kepada perbuatan maksiat dan mencenderungkan orang lain kepada perbuatan maksiat, rambutnya sebesar punuk unta. Mereka ini tidak akan boleh masuk syurga, serta tidak dapat akan mencium bau syurga, padahal bau syurga itu tercium sejauh perjalanan demikian dan demikian. (Riwayat Muslim)

    Balasan bagi orang yang melanggar larangan Allah, ialah azab yang amat pedih, antaranya balasan wanita yang membuka rambut kepalanya selain suaminya, akan digantung dengan rambutnya di atas api neraka sehingga menggelegak otaknya, berterusan selama ia tidak menutupnya. Dada yang sengaja dibuka atau ditonjolkan supaya kelihatan seksi, akan di gantung atas api neraka dengan pusat dan buah dadanya diikat dengan rantai neraka sebagai penggantungnya betis dan paha yang terselak-selak, sedia untuk dipanggang, pedihnya tidak terkira.

    Sekolah dulu kat mana bang? Jangan cakap main hentam je

    ReplyDelete
  2. dan sesiapa yang tidak menghukum dengan apa yang telah diturunkan oleh Allah (kerana mengingkarinya), maka mereka itulah orang-orang yang kafir. (44)

    ReplyDelete
  3. Nabi Muhammad s.a.w. sendiri tidam mampu membawa bapak saudaranya untuk memeluk Islam, dan kita berdoa agar Allah memberi petunjuk kapada nya, bukan kita meng caci dan menghina, saudara Faruz belajar dimana merasakan terlalu cerdik dan pandai, saudara buta sejarah

    ReplyDelete