Wednesday, December 9, 2009

ANWAR MENGUNAKAN BTN SAMBUNGAN

Anwar tau pucuk pimpinan Umno sangat sayang dan taksud terhadap beliau sahinggakan tidak saorang manusia pun boleh menentang kekebalan yang di punyai oleh Anwar Ibrahim selagi mereka berkuasa.

Anwar bebas untuk melakukan apa-apa pun termasuk perbuatan tidak bermoral dan itu pun masih di pertahankan oleh pemimpin Umno sendiri. Begitu kuat ikatan yang telah dibina antara kedua-duanya, sahingga apabila bergaduh retaknya sudah hampir meruntuhkan negara.

Anwar memang perancang yang cekap kerana mendapat latihan daripada kumpulan CIA and Yahudi untuk memastikan beliau pemimpin Islam yang di segani.

Bagi Anwar segala-galanya perlu di rancang dengan teliti kerana dia pada masa itu adalah idola kapada mahasiswa-mahasiswi seluruh dunia Islam. Anwar semasa mula-mula di tangkap di bawah ISA bahawa ketua pada masa itu ada anak gadis yang sedang belajar di luar negara. Maka strategi di buat untuk beliau memberi ceramah di UK dan berkenalan dengan anak ketua tersebut.

Daripada situ Anwar memulakan perancangan untuk kahwin lari dengan isteri beliau sekarang di Siam dengan mengunakan rakan-rakan beliau untuk menukar-nukar kereta sebelum dapat berkahwin di sana. Bila dah kahwin, bapa mertua yang pada mula-mulanya marah dan menyampah kapada beliau akhirnya bagitu sayang kerana telah memberi banyak habuan dan imbuhan kapada kelurga beliau.

Semasa dalam kerjaan, Anwar mual mengambil alih pergerakan pelajar-pelajar Malaysia di luar Negara, pucuk di cita ulam mendatang kerana mereka inilah yang sahingga kini membantu pergerakan Anwar di luar negara, sebab itu dia memanggil balik semua pegawai MSD di luar Negara dan di gantikan dengan orang-orang suruhannya.

Dalam negara, Anwar mengunakan Instituasi kerjaan ( BTN ) untuk melatih kader-kadernya yang terdiri daripada ahli-ahli ABIM dan pemimpin pelajar di semua universiti. Kumpulan pensyarah pula di tarik untuk bersama dengan beliau dengan memberi bon-bon dan "pink form"
syarikat-syarikat terpilih.

Tidak hairanlah kawan-kawan beliau yang pada hari ini naik basikal esok terus bawa kereta Marzedez terbaru. Ini adalah lumrah dalam perjuangan kader-kader beliau.

2 comments:

  1. Bro, itulah cara Anwar untuk menjayakan agenda Yahudinya.......

    ReplyDelete
  2. Kita jangan terperangkap dengan manipulasi isu BTN ni. Betul tu Tuan Syed......ni semua ada agendanya.Anwar takut dengan pengisian program BTN ni, dan kalau boleh BTN ni dimansuhkan atau sekurangnya modulnya diubah menjadi modul motivasi budak-budak sekolah.Melalui modul BTN, segala kepalsuan yg dibawa pengkhianat negar dapat dibongkar......peserta BTN baru akan nampak, siapa sebenarnya dalang yang akan menghancurkan negara......

    Kita perlu bersatu......mempertahankannya. Cuma perlu ditambah dan diperkukuhkan lagi, bukan memaknsuhkannya.

    ReplyDelete