Thursday, December 3, 2009

ANWAR MENGUNAKAN BTN SAMBUNGAN

Setelah Anwar menguasai keseluruhan BTN dan semua pegawai MSD di luar negara, Anwar mula merancang niat jahatnya untuk menjatuhkan Dr.Mahathir dan sewaktu dengannya.

BTN yang menumpukan kapada pelajar sekolah dan penuntut universiti diarahkan mengubah haluan kapada politik, iaitu buat kursus kapada UMNO, mempastikan ketua cawangan UMNO adalah orang ketua Bahagian, ketua bahagian sudah tentu orang yang dipilih penyokong kuatnya yang diberi bon-bon dan pink form syarikat-syarukat terpilih.

Pusat-pusat pengagian tinggi di masuki oleh ABIM, penuntut universiti di Anwarkan oleh ABIM keluar kampus jadi pegawai kerjaan penyokong Anwar, jadi ahli perniagaan penyokong Anwar,
jadi ahli politik penyokong kuat Anwar.

Ketua-ketua jabatan di hantar berkersus di IKD ( Institut Kajian Dasar) yang di terajui oleh Kamaruddin Jaafar, di Anwarkan semua ketua Jabatan menjadi penyokong Anwar, Pengetua dan Guru Besar sekolah berkursus di Institut Aminuddin Baki Genting, yang di terajui oleh Idris Jauzi, di Anwarkan semua Pengetua dan Guru-Guru Besar.

Semua kursus BTN menaikan Anwar mempaparkan kehebatan Anwar dalam segala hal, sedangkan tidak ada apa yang di lakukan oleh Anwar, cuma dalam kementerian pelajaran di tukarkan kapada kementerian pendidikan itu sahaja.

Selama 15 tahun, Anwar beruseha, berkempen dan merancang dalam selimut tampa di sedari untuk menjatuhkan pemimpin UMNO untuk memberi laluan kapada beliau menjadi Perdana Menteri.

Orang UMNO tau siapa Anwar sebelum ini, orang yang membakar Bendera Negara dan bendera Umno serta memijak-mijak cebisan bendera yang telah dibakar. Ini telah menimbulkan kemarahan dikalangan ahli-ahli Umno dan juga mahasiswa di kampus-kampus kerana tindakan biadap dan kurang sopan terhadap Negara dan Umno pada ketika itu.

Ini kah orang yang di harapkan untuk membela nasib orang melayu, agama Islam ahli Umno dan Negara Malaysia ?.

Namun kerana pemimpin Umno ketika itu dengan merasakan bahawa beliau boleh menukar Anwar menjadi pemimpin Umno yang di sayangi dan di hormati oleh semua lapisan masyarakat.

Selama 16 tahun mencuba sedaya upaya, pemimpin Umno ternyata gagal dalam useha tersebut malah telah memberi bebanan baru untuk pemimpin Umno tertanggung sahinga kini. Semasa dalam Umno dan Kerjaan, Anwarlah orang yang memulakan politik wang dengan memberi imbohan kapada ketua-ketua Bahagian,Wanita dan Pemuda bagi membina empire beliau di dalam Umno yang di bantu oleh Pegawai BTN ketika itu.

Siapa yang memberi segala-galanya kapada Anwar, sahingga siapa sahaja yang ingin menegur Anwar akan di tempelak dan di tukarkan sertamerta, ini berlaku bukan sahaja dikalangan ahli UMNO tetapi di kalangan kakitangan Kerjaan, Polis dan pensyarah atau mana-mana individu yang ingin menceritakan keadaan sebenar mengenai penglibatan Anwar.

Kesemua sekali telah di tapis dan di tolak bulat-bulat oleh pemimpin Umno yang beranggapan ialah orang yang bakal mengantikan kepimpinan Umno satu hari nanti.

Setakat ini dulu akan di sambong.

3 comments:

  1. Tambah sikit ? :
    Pelajar2 Malaysia diluar negara juga diasak dengan arus pengidolaan Anuar melalui program program yang diatur dari Kuala Lumpur oleh ABIM, PKPIM dan sekutu sekutunya yang lain.

    Pegawai MSD dihalang dari melawat pelajar untuk memberi laluan mudah kepada program program dari Kuala Lumpur itu. Yang engkar akan segera dipanggil pulang dan ditempatkan ke tempat2 yang tidak strategik.

    Pegawai2 kerajaan dipantau untuk dikelaskan keAnuarismaan masing masing. Yang tebal tahap anutan akan didorong untuk menduduki tempat2 yang strategik bagi mengembangkan arus pengidolaan Anuar. Akhirnya tiadalah orang lain yang baik melainkan Anuar.

    Anuar adalah perancang pembujukan yang berkesan. Cuma kebijaksanaan itu digunakan untuk matlamat kepentingin diri dan pengikutnya.

    Inilah sebenarnya faktor perusak paling cemar terhadap UMNO yang kini sedang beransur pulih.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Che Lah kita sama-sama perang terhadap anwar

    ReplyDelete
  3. Seratah, inilah manusia yang diberi gelaran oleh Yahudi 'pemikir terbaik' di dunia. Otak penipu.......

    ReplyDelete