Wednesday, August 19, 2009

JALAN KE SURGA FATWA PAS.

Hanya Islam yang dibawa oleh PAS sahaja yang boleh masuk syurga, Islam yang dibawa oleh UMNO dan yang lain-lain didunia ini tidak berkesempatan untuk masuk syurga kerana Nik Aziz berpegang kapada hadis Nabi s.a.w.

Sewaktu hayatnya, Nabi s.a.w. pernah berkata.

"Di akhir zaman nanti umatku akan berpecah
hingga 72 kumpulan
namun hanya satu kumpulan sahaja
yang masuk syurga.

Nik Aziz berpegang kapada hadis inilah yang merasakan hanya PAS sahaja yang layak masuk suyrga, dalam hal ini kita terpaksa bersimpati dengan orang Islam lain yang tidak berpeluang menikmati kehidupan syurga apabila mati kelak kerana gagal memenuhi syarat pertama iaitu mengundi Pas.

Inilah dia kehebatan Pas dan para ulamanya yang setakat ini belum ada ditandingi oleh sesiapa pun di dunia ini.

Hari ini Nik Aziz bukan sahaja mursyidul Am Pas dan Menteri Besar Kelantan tetapi nampaknya
Pas telah melantik Nik Aziz sebagai Menteri Besar Syurga yang boleh menentukan siapa yang layak masuk syurga.

Nampaknya kumpulan yang dimaksudkan oleh Rasulullah .s.a.w. ini bukan lagi merupakan satu teka-teki. Dari penjelasan para pemimpin Pas, kenyataan-kenyataan mereka berhubung dengan kemasukan ke dalam syurga ini dan kuasa yang ada pada mereka untuk mengkafirkan umat Islam, maka tidak syak lagi Pas meresakan dialah yang akan masuk syurga sebagaimana yang di gambarkan oleh hadis Nabi s.a.w.

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Salam untuk Seratah:

    Mengapa marah sangat kat Tok Guru kamu tu, kan dia tu warga emas, tahu-tahu sajalah. Hari dia waras cantik sangat, tapi hari dia kurang waras begitulah jadinya, Tok Guru awak pernah berkata dengan syaitam pun boleh berkawan,jadi hari tu mungkin sahabat dia yang itu datang, dan mungkin jugak kerana tekanan bimbang calonnya kalah di Permatang Pasir.

    Unggapan bahawa orang UMNO kafir, orang UMNO tak masuk syurga bukanlah perkara baru kita dengar sejak tahun 80an lagi. Ada satu lagi slogan yang dia orang pakai dahulu yang dituju khas kepada UMNO kerana berkawan dengan MCA dan MIC dan kini tak pakai lagi iaitu berkawan dengan orang kafir tetap akan jadi kafir umpama seketul daging babi dimasuk kedalam sekawah gulai daging lembu, maka haramlah
    semuanya. Torrug, firaun, dajal itulah gelaran puak-puak dia kepada UMNO. Ketika itu banyak rumah tangga orang rosak, porak peranda, bercerai-berai, ada anak tidak mengaku ayah, ada ibu tak terima anak dan sebagainya, masyarakat haru-biru maklumkan tinggal serumah antara kafir dengan Islam mana boleh, itu semua kerana fatwa tok guru bodoh dan tak bertanggungjawab, tanggunglah sendiri. His.. his.... geli.. geli... segeli-gelinya orang macam ni boleh masuk syurga.

    Apa yang dikata, kamudian tak mengaku, itu satu pembohongan, Fasik... marah kat orang yang menyatakan benar perkara yang dinyatakan itu, adalah dusta .. fasik lagi. kalau Dah banyak sangat fasik, fasik, fasik bagaimana.. tuhan tahu segala-galanya.

    Kita bina masjid tapi dia bina patung Budha, kita tak pernah pengang lilin dan angguk-angguk kepala, puak-puak dia buat, ahli syurga ke tu.... Agaknyalah tok guru tu akan jadi bodyguard dekat pintu syurga siap dengan kayu belantan, nampak sahaja orang UMNO bukan sahaja dia pukul tapi direjang dan disula, nampak keturunan Lim, Sign dan yang datang Liwat pun dipersilakan masuk kerana kawan. Maklumlah orang ada kuasa.

    Oleh itu kalau nak selamat, orang UMNO kenalah ada Pas baru boleh masuk. Pas tu mestilah ada cop kepala dia semacam yang ada di kereta.

    Allahu Akbar, Allahu Akbar, Allahu Akbar Walillahilham, Selamat Berpuasa.

    ReplyDelete