Monday, August 24, 2009

PAS TERTIPU OLEH ADIL ( ANWAR)

Apabila Anwar Ibrahim di pecat dari Timbilan Perdana Menteri dan ahli UMNO, bagi parti pembangkang , tindikan ini digabungkan supaya dapat digunakan untuk mengambarkan kezaliman kerjaan dan parti.

Tujuan pembangkang ialah supaya Kerjaan Barisan Nasional yang di pimpin oleh UMNO ditolak oleh rakyat, walaupun Anwar bukan penyokong malah penentang mereka di waktu berada didalam kerjaan dan UMNO.

Parti-parti pembangkang tidak mahu penyokong-penyokong Anwar menubuhkan perti baru, mereka juga tidak akan menerima Anwar sebagai pemimpin mereka, apatahlagi dengan imej Anwar yang tercemar.

Anwar sendiri tidak mahu menyertai perti pembangkang dan mengharapkan dapat kembali ke dalam UMNO jika beliau akhirnya menang di dalam Makamah dengan cara teknikal.

Itulah sebabnya parti-parti pembangkang menubuhkan GERAK dibawah pimpinan Ketua PAS,
Anwar pula mengarahkan isterinya supaya menubuhkan ADIL.

PRESIDEN PAS TERTIPU DAN DIPERBODOHKAN OLEH ANWAR, apabila ADIL di tubuhkan,
ADIL adalah saingan PAS dan bukan saingan Barisan Nasiaonal.

Dengan adanya ADIL kerusi Dewan Undangan Negari dan Parlimen yang PAS boleh bertanding
terpaksa dikurangkan untuk diberi kapada ADIL.ADIL sudah tentu mahukan kerusi yang baik
peluangnya untuk menang, ini bererti PAS terpaksa berkorban, dan terkorban !!!!.

Bagi perti-parti pembangkang yang penting bukan Anwar tetapi keuntungan politik untuk mereka sendiri dari isu yang timbul kerana pemecatan Anwar.

5 comments:

  1. yang pastinya dua2 parti ni penipu.

    ReplyDelete
  2. Salam Seratah, Anwar Aljub telah dianugerahi Allah kebolehan berpidato yang boleh mempengaruhi umat manusia, tetapi dia telah menyalahgunakan ilmunya ke arah kemungkaran. Akhirnya umat manusia akan diberi pertunjuk dari Allah bahawa Anwar Aljub ini pengkhianat bangsa dan agama, Anwar akan kesaorangan nanti......InsyaAllah.

    ReplyDelete
  3. Salam:

    Pas ingat dialah yang cerdik, akhirnya ditelan oleh PKR dan DAP tumpang dua mangkuk. Pas dah jadi lebih tak cerdik kerana ikut PKR, PKR sebenarnya tak tolong Pas apatah lagi DAP. Kasihan Pas, yang paling cerdik ialah DAP, nak ambil hati Pas sanggup baca Quran kerana Pas yang Pas mengajar. PKR tak akan berjaya kerana dia selalu liwat tapi gah kerana cakap. orang suka liwat kena tinggal kerana lambat dan memang tak layak jadi pemimpin negara tapi bolehlah memimpin golongan yang sama sepesis atau seakan dengannya. Wallahualam.

    ReplyDelete
  4. Kedua parti ini tetap mahu berkuasa di dalam negera ini. Apa caranya tetap ingin mentadbir negara ini.

    ReplyDelete
  5. PAS, DAP tidak akan kemana kerana perjuangan mereka berbeza. Bersatu lah orang melayu PAs dan UMNO demi anak cucu cicit semua.

    ReplyDelete