Wednesday, May 27, 2009

Luka Lama Berdarah Kembali

Rasanya peristiwa lampau itu sudah hilang dalam ingatan rakyat malaysia yang masi ingat hanyalah mereka yang cacat anggota balu dan anak yatim yang ditingal ayah akibat angkara kominis.
Sekarang ini ada pula rakyat malaysia cuba nak mambawa balik penderhaka tanah air itu kembali, dan cuba nak menghidup kembali fahaman kominis ditanah air ini, tetapi sebenarnya sudah lama fahaman kominis ini diamalkan segelintir rakyat negara ini, kalau kita lihat ada diantara mereka, cuba menghasut pemikiran rakyat supaya menentang kerjaan, sedangkan kerjaan bersunguh-sunguh untuk memajukan negara ini membasmi kemiskinan menyusun semula masyarakat. memodenkan pendidikan dan apa saja demi kepentingan rakyat.
Itu semua tidak dihargai oleh mereka yang berfikiran fahaman kominis, apa sahaja rancangan kerjaan semua tak betul, kalau dulu pergerakan kominis menentang dengan kekerasan dengan senjata, tetapi hari ini mereka menentang dengan ideologi dengan pemikiran, menghasut membenci kerjaan adalah salah satu cara ideologi kominis.
Sekarang nak bawa balik pula tokoh kominis yang memebunoh ribuan tentera dan polis dan orang awam, dianggap pula sebagai pejuang kemerdekaan, faktar amana diambilnya menyataka dia dang pengikut setianya pejuang kemerdekaan. orang-orang yang menyokong nya adalah saki baki kominis yang masik ada.
Oleh itu berhati-hati lah supaya kita jangan terperangkap dengan sandiwara nya, andainya kerjaan menerima pandapat kumpulan ini, seratah rasa ramai yang akan menyambut kepulangannya, sama ada hidup atau pon mati.
Maka tak perlulah penderhaka ini dibawa balik hidup atau pon mati biarlah dia tingal dimana dia berada sekarang atau dimana sahaja, supaya LUKA LAMA TIDAK BERDARAH KEMBALI.

2 comments:

  1. Koi sokong ami. Ntah apa2 komunis ni

    ReplyDelete
  2. Deme yg nak komunis ni, dah tak de cara lain nak pikat undi kaum Cina..... tak pe sekali pun gadai agama dan bangsa......

    ReplyDelete