Tuesday, July 21, 2009

Apa Kata Anwar.( sambongan 12)

TENTANG DAP DAN SABOTAJ TERHADAP
EKONOMI BUMIPUTRA.


" Rakyat perlu mengenepikan pengkhianat pembangunan dikalangan orang Melayu sendiri yang sebenarnya didalangi oleh DAP. Agenda DAP untuk memastikan kaum Bumiputra terus kekal miskin dan hidup dalam keadaan daif.

___________________________________________________


Percubaan untuk mensabotaj setiap prijek yang dubuat oleh kerjaan untuk orang Melayu dan kaum Bumiputra jelas wjud sejak kebelakangan ini. Useha itu bertujuan untuk sabotaj ekonomi selain menimbulkan suasana perpecahan sesama rakyat.


( Anwar Ibrahim berkata sewaktu berucap dimajlis pemimpin bersama rakyat didewan Warisan Negeri. Kangar pada 22 Januari 1995. )

____________________________________________________


RENTANG "DASAR CINCANG" DAP

" DAP akan mengamalkan 'Dasar Cincang' jika diberi peluang memerentah negeri ini.DAP juga mengamalkan nepotisme. Rakyar perlu menolak cita-cita DAP untuk menguasai kerjaan negeri ini bagi memastikan dasar pembangunan yang dilaksanakan oleh kerjaan Barisan Nasional (BN) berterusan.

____________________________________________________

'Politik cincang dan perkauman yang diamalkan oleh DAP tidak boleh membangunkan Pulau Pinang. PAS pula di Kedah yang dikatakan menyerang dua krew TV3 membuktikan cara melampau PAS.
_____________________________________________________

" Sebelum menang pilihanraya sudah mengambil tindakan kasar kerana pemimpin mereka gagal menjaga dan mengawal sikap melampau... dan pemimpin sendiri menggagalkan seperti dalam ucapan-ucapan mereka. Inilah jadinya apabila orang yang bertindak mengikut sesuka hati. "


( Anwar Ibrahim berkata demikian ketika berucap pada majlis pemimpin bersama rakayat
di Sekolah Menengah Hamid Khan di Pulau Pinang pada 23 April 1995).
_________________________________________________________
Apa yang diperkatakan oleh Anwar Ibrahim itu hari ini terjadi di Pulau Pinang dan Anwar sendiri menyokong tindakan DAP tersebut, malah didalam pilihanraya kecil Permatang Pauh yang lalu keganasan berlaku lebih hebat dari pilihanraya kecil di tempat lain.
Tuduhan Anwar dulu terhadap pembangkang, Anwar sendiri melakukannya hari ini.
Dalam Islam di sebut sebagai orang Munafik.
_______________________________________________________

SETEKAT INI DULU DAN AKAN BERSAMBUNG NANTI DISIRI-SIRI AKAN DATANG .
SEKIAN TERUMA KASIH.

No comments:

Post a Comment