Friday, October 30, 2009

PKR KIAN HARI KIAN MALAP

Lepas satu satu pemimpin PKR keluar dari parti tersebut, kalau satu masa dulu selepas penubuhan PKR tak lama selepas itu Timbilannya sendiri keluar dari parti Dr. Muzafar, salah saorang yang terkenal dengan pandangannya, akhirnya keluar parti kerana tak yakin dengan perjalan parti tersebut.

Selepas itu Ezam Md Noor ( AMK) Ankatan Muda Keadilan juga keluar PKR kerana tak percaya dengan Anwar setelah beliau sendiri bertanya dengan Anwar hala tuju PKR, Anwar menjawab dia tidak pentingkan itu semua, matalamatnya dia nak jadi PM, cerita Ezam dalam ceramahnya di Bukit Gantang.

Begitu juga dengan Ketua Wanita Pulau Pinang keluar PKR, dan yang terbaru Dato' Dr. Jefri Ketingan Naib Presiden PKR dan sudah tiga orang ADUN dari PKR keluar parti menjadi bebas tetapi menyokong Barisan Nasional.

Banyak orang tau asas penubuhan parti ini bukan untuk membela rakyaat, tetapi hanya untuk membela ANWAR IBRAHIM sahaja, bagi mancapai cita-cita Anwar untuk menjadi PM.

Anwar tidak pentingkan Bangsa, Agama dan Negara, dia sangup jual negara jual agama dan jual bangsanya, tetapi masih ramai lagi melayu yang buta hatinya tidak mahu melihat apa agenda Anwar sebenarnya yang sentiasa berlakun menipu orang ramai.

Kita mengharapkan lebih ramai lagi wakil Rakyat Melayu dan orang dalam PKR itu keluar parti tingalkan Anwar, Azizah, Azmin. kerana PKR itu hanya untuk mereka bertiga sahaja.

2 comments:

  1. Nak tahu cerita anuar sejak dari awal jengoklah kelaman tokjanggutkeramat dan klik siapa anuar.

    ReplyDelete
  2. Kata macam mana pun PKR terus kuan dan popular.Dengki ke.Kalau perangai begini lah UMNO nampaknya makin teruk lah kalahnya PRU13.

    ReplyDelete