Wednesday, October 28, 2009

MALAM PENENTU BAGI NIK AZIZ

Pada malam ini Pas akan mengadakan masyuarat khas untuk menentukan cadangan Nik Aziz untuk mengadakan masyuarat kahas untuk menukar pemimpin yang dikatakan menjadi dalang kapada Nik Aziz.

Sekiranya cadangan Nik Aziz diterima maka bertambah naiklah TOCANG NIK AZIZ merasakan suaranya tak siapa boleh bantah, putih katanya putih lah, hitam katanya maka hitamlah.

Tetapi sebaliknya pada malam ini kalau cadangan Nik Aziz tidak diterima, seeloknya lepas ini Nok Aziz seharusnya meletak jawatan sebagai MURSYIDUL AM PAS, dan juga pesuruhjaya Pas Kelantan, dan Menteri Besar Kelantan

Walaupon orang luar tak harus campur tangan dalam hal ehwal dalaman Parti, tetapi pandanngan orang luar harus diambil kira juga, seperti pandangan Mantan Perdana Menteri Tun Dr. Mahathir supaya Nik Aziz berundur dan beri laluan kapada orang lain munkin ia lebih baik dari Nik Aziz, sebab tidak diberi kesempetan.

2 comments:

  1. Apa juga keputusannya malan ini, rasa hormat dan rasional kepada Nik Aziz sudah berubah malah PAS sudahpun dituduh 'paling tidak tenteram' oleh DAP hingga hilang keyakinan rakyat kepada Pakatan.

    Dengan PKR Sabah kucar kacir dan PKR pusat yang tidak kurang retaknya dan Anwar yang semakin dekat dengan keputusan mahkamah maka 'semua' ini terlalu rumit untuk ditenang dan diselesaikan.

    ReplyDelete
  2. Pandangan ok tapi ejaan kena betul contoh walaupon, kesempetan.

    ReplyDelete