Monday, April 9, 2012

PERANCANGAN DAP

MALAYSIA AKAN JADI NEGARA REPUBLIK.

Sekarang ini Melaysia sebuah negara Demokrasi Berperlimen Raja Berpelembagaan, setelah Malaysia merdeka pada 31 Ogos 1957 lagi, sebelum itu Malaysia di jajah oleh barat selama kurang lebih 446 tahun bermula denga Pertugis 1511 dan akhirnya dengan Inggeris 1957.

Walaupun di jajah kedudukan Raja-Raja Melayu terus memerentah cara munaki, setiap negari yang beraja ada sembilan negeri. apa bila UMNO menuntut kemerdekaan Inggeris meminta UMNO mendapatkan kebenaran Raja-Raja kerana Inggeris sebelum ini mendapat tandatangan Raja-Raja yang menyerahkan negara ini kapada Malayen Union.

Hari ini Yang Di Pertuan Agung selaku Ketua Negara dalam maksud Demokerasi Berperlimen Raja Berperlembagaan,.

KITA BIMBANG PEKARA INI BERLAKU.

Mengikut sumber salah saorang ahli DAP yang keturunan Melayu yang telah pun keluar DAP kerana rasa tanggungjawab dan insaf apabila berada sama semasa DAP merancang sekiranya mereka berkuasa nanti.

PERANCANGAN DAP.

Salah satunya malaysia akan jadi REPUBLIK semua Raja-Raja di turunkan Tahta, 2.Ugama Rasmi Negara sekarang Islam dan akan ditukarkan kapada Agama KRISTIANG, lagu Negara ku akan di tukarkan, Perlembagaan Negara akan di tukarkan dan banyak lagi mengikut apa yang di ceritakan oleh beliau bekas Ahli DAP.

Saya menyeru kapada PAS keluarlah dari pakatan pembangkang kita boleh bincang sesama kita demi Agama Bangsa dan Negara kita ini, Pas tak mampu nak kuasai pakatan, kita lihat sendiri lah di dua buah negeri yang di perentah pakatan, Pas tertingal Pas di ketepikan, ada lah lebih baik bersama UMNO kerjaan campuran,

Tak usahlah berketuakan orang yang AKHLAKNYA terlalu buruk, kalau dah akhlak buruk semuanya perancangannya juga buruk, dia hanya pentingkan dirinya sendiri.

Saya juga tak faham kenapa Ahli Pas tak boleh berfikir tentang kepentingan Agama dan bangsa nya, sahingga sangup mengenepikan Agama demi kepentingan politik.

Contoh dah ada di negeri Perak, semasa lepas keputusan pilihanraya 2008, apabila BN tak boleh berkuasa kurang 3 kerusi saja, UMNO menawarkan kapada PAS untuk menjadi kerjaan campuran dan memberikan kapada PAS untuk jadi Menteri Besar, tetapi Pesuruhjaya PAS Perak, Ustaz Mat Awang menyetakan lebih balik berkerjasama denga Kapir daripada dengan UMNO yang Zalim.

Akhirnya siapa yang zalim?, MB hanya ada pada nama saja kuasa di tangan DAP semua keputusan kerjaan negeri adalah keputusan DAP bukan keputusan pakatan, sahinggalah dua orang melayu dan saorang DAP sedar hal ini kerana terlalu banyak penyelewingan yang berlaku didalan pentadbiran kerjaan negeri dibawah Pakatan yang banyak merugikan orang Melayu dan Islam sendiri, akhirnya keluar dari parti jadi bebas dan menyokong BN.

Kalaulah dari awal lagi PAS bersama UMNO pekara begini tidak berlaku, tetapi atas EGO Ustaz Ahmad Awang dan untuk melepaskan dendam serta kepentingan dirinya untuk melepaskan utangnya yang banyak, kalau bersama UMNO mumking tak dapat nak melepaskan diri, sangup gadai Negeri kerana kepentingan PRIBADI.

Marilah kita semua berfikir dan muhasabah dimana kita akan datang sekiranya DAP berkuasa dan memerintah negara ini.

TENTUKAN NASIB BANGSA DAN AGAMA NEGERA KITA DITANGAN KITA.

No comments:

Post a Comment