Thursday, January 26, 2012

PEMBOHONGAN ANWAR DAN PERNCANGANNYA

KITA TAK AKAN BERJAYA DALAM PILIHAN RAYA
TETAPI KITA AKAN BERJAYA DIATAS JALAN RAYA.



Anwar pernah menyatakan sedemekian, kerana dia tau kekuatan kerjaan, sebab beliau pernah bersama kerjaan selama 16 tahun, jadi dia cuba merancang sesuatu untuk mencapai cita-citanya untuk menjadi perdana menteri dan seterusnya menjadi Presiden negara ini.

Keputusan mahkamah baru-baru ini membantutkan perancangannya untuk melakukan demotrasi jalanan yang besar-besaran di seluruh negara, semua persiapan sudah disediakan, sebaik sahaja keputusan mahkama menjatuhkan hukuman Anwar bersalah, maka gerakan menghuruharakan keadaan akan tercetus.

Anwar cuba untuk melakukan seperti mana di negara Mesir dan negara-negara Islam yang berlaku pergolakan pengulingan pemimpin dengan cara rusuhan. rancangan ini gagal kerana keputusan mahkamah menjadi sebaliknya.

Seingat seratah kalau tak silap, rusuhan jalanan yang berlaku di negara ini terhenti semasa Anwar didalam kerjaan selama 16 tahun dari 1982 hingga 1998. selepas itu bermulalah aktiviti demoterasi jalanan setelah Anwar di pecat dari kerjaan dan Umno.

Demotrasi yang dianjurkan oleh Anwar seingat seratah bermula tahun 1974 di ibu Negara Anwar mengajak seluruh pelajar Melayu di pusat pengagian tinggi berhimpun di Masjid Negara, kononnya membantah kerjaan yang tidak prihatim masalah rakyat yang susah sahingga ada yang mati kebuluran di baling Kedah.

Ini lah bermulanya pembohongan Anwar terhadap rakyat malaysia, pembohongan ini terus berlaku walau pun Anwar dalam kerjaan banyak pembohongan yang dilakukannya, janji-janjinya semas jadi Timbilan Perdana Mentari banyak yang tak tertunai, kanonnya kalau saya jadi Perdana Menteri, sebagai contohnya pembohongannya, ada beberapa buah negeri yang Anwar janji kapada orang-orang kuatnya dalam sebuah negeri itu sampai tiga (3) orang dijanji untuk jadi Menteri Besar kalau dia jadi PM nanti syarat kena kerja kuat untuk pastikan dia jadi PM. Sedangkan MB sesebuah negeri hanya seorang sahaja tapi anwar berjanji dengan tiga (3) orang, disini kita dapat lihat macam mana Anwar berbohong.

Begitu jugalah janji anwar sekarang macam-macam janjinya untuk menarik sokongan rakyat untuk memberi sokongan kapada pakatannya,Kalau dia jadi PM nampaknya akan ramai lah Timbilan Perdana Menteri kerana anwar berjanji dengan semua rakannya, termasuk Sabah dan Serawak untuk di lantik jadi TPM, dan akan ada 4 orang TPM, DAP, PAS, Sabah dan Serawak.

Cubalah kita berfikir dalam hal ini menesabahkah pekara ini dalam fikiran kita.

Janganlah kita terpadaya dengan pembohongan Anwar ini.

1 comment:

  1. Hanya orang yang suka seks di luar tabii sahaja akan menyokong Anwar Ibrahim.

    ReplyDelete