Friday, December 14, 2012

UMNO DITUDUH ZALIM



Pas  Tuduh Umno  Kafir.


PAS menuduh UMNO kafir kerana  mengambil orang bukan Islam sebagai rakan dalam memerentah negara dengan membaca  selagi ada ayat-ayat Al Quaran yang berkaitan untuk menyakinkan dan menakutkan  orang Melayu.

Tapi hari ini  ayat-ayat itu sudah tidak kedengaran  lagi  kerana mereka sendiri  telah  mengambil  orang kafir sebagai kawan perjuangan, tetapi mesih menuduh UMNO kafir lagi kerana PAS menuduh  UMNO menolak Islam.

Kita boleh berfikir dan menelai sendiri apa yang diperkatakan oleh Pas, UMNO menolak Islam, kerana tidak melaksanakan hukum hudud dituduh menolak Islam, semasa Pas memerentah negeri Trengganu pada 1999, Hadi Awang menyatakan hudud adalah 0.00001% dalam pentadbiran, banyak lagi yang harus di laksanakan  sebelum hudud.

Semasa dalam kempen  penceramah-penceramah Pas termasuk Haji Hadi menyatakan  kalau kita perentah Trengganu  sebelum ayam berkokok  kita akan laksana hudud, HAPAH PUN TARA. banyak benda yang Pas cakap dan ceramahkan asas perjuangannya  tapi semuanya tak laksanakan, yang dia buat berebut harta rampasan, 

Semasa perentah  Trengganu  Tadika Kemas yang kelasnya di balai raya  di suruh  keluar, apalah dosa anak-anak tu, Kerjaan sebelumnya BN  telas meluluskan lut-lut tanah kapada rakyat di batalkan dan diberi kapada ahli   Pas sahaja, sedangkan BN tak mengambil kira soal parti.   SIAPA  ZALIM.

TENGOK  APA HAJI HADI KATA DALAM AMANATNYA DAN APA DIA KATA SEMASA CONVENTION  PAKATAN  2011, KERANA AKURKAN KAPADA DAP DAN PKR  SANGUP BUANG PERINSIP  PERJUANGAN  ASAL  PAS  YANG  NAK MENUBUHKAN NEGARA ISLAM.



Apa sebenarnya yang Pas perjuangankan bukan  Islam  sebenarnya Pas perjuangkan  kepentingan  diri mereka  sebenarnya, ahli Pas tertipu bagitu saja, baca dalam Utusan hari ini 14/12/12, waris trajidi  memali terbiar, sedangkan  kutipan derma  mangsa memali  bagitu banyak, kemana perginya  wang tersebut.

Bagitu juga kutipan derma semasa ceramah- ceramah tijuan untuk tabung pilihan raya sebenarnya tak masuk tabung tersebut, ini di ceritakan oleh bekas ahli Pas yang keluar dari Pas. PAS TIDAK AMANAH

SIAPA ZALIM.

No comments:

Post a Comment