Monday, March 12, 2012

PEMBOHONGAN USTAZ BADRUL AMIN DAN MALAYSIA KINI

USTAZ BADRUL AMIN BERBOHONG/ MALAYSIA KINI


Dalam kes khaluat ustaz Badrul Amin di Hotel di Balok pada hujung bulan Februari baru-baru ini, ustaz Badrul Amin mengaitkan Duli Yang Teramat Mulia Tengku Mahkota Pahang dalam kesnya, kononnya Tengku Mahkota menghantar pegawainya berjumpa dengan Ustaz Badrul Amin.

CERITA SEBENARNYA.

Mengikut Sumbar Yang dipercayai.

Tengku Mahkota Pahang adalah Yang DiPertua Majlis Agama Islam Pahang, adalah menjadi tanggungjawab Yang Teramat Mulia Tengku Mahkota untuk mengtahui apa yang berlaku sebenarnya,

Apabila keluar berita ada pemimpin PKR di tangkap khaluat, Tengku Mahkota nak tahu siapa yang kena tangkat, sebab di Pahang hanya 3 orang sahaja Dato Fauzi, YB Azan dan YB Fauziah.
Pegawai berkenaan menghubungi Dato Fauzi, bertanya siapa yang kena tangkap, dan Dato Fauzi memberi tau pegawai berkenaan Ustaz Badrul Amin Dari Sabah, itu saja.

PERISTIWA KEDUA.

Kerbutalan Pegawai berkenaan bertemu dengan Dato, Fauzi dan Dato Fauzi,dan memperlawa beliau minum di sebuah restoren, pegawai berkenaan setuju dan minum bersama Dato Fauzi, dalam masa yang sama Dato Fauzi menghubungi Ustaz Badrul Amin, dan Ustaz Badrul Amin datang minum sama, itu saja,

PEMBOHONGAN USTAZ BADRUL AMIN.

Selepas itu dalam ceramahnya ustaz badrul Amin menyatakan Tengku Mahkota Pahang menghantar pegawainya bertemu dengan Ustaz Badrul Amin untuk nak menyelesaikan masalahnya, dan tuduhan pun mulalah manyatakan itu semua perangkap UMNO.
Pegawai berkenaan cuba menghubungi Dato Fauzi, tetapi gagal, Dato Fauzi melarikan diri untuk bertemu dengan pegawai berkenaan, kerana dia tau dia( Dato Fauzi Pembahong) mereka cerita, Dato Fauzi pun macam Bos dia juga Anwar suka putarbelit cerita, Ibu borek anak rintik, kebanyakannya pemimpin Pembangkang terutama PKR memang pembelit cerita, sebab itu agenda Yahudi.

MALAYSIA KINI TURUT BERBOHONG.

Sepatutnya Malaysia kini membuat kajian sama ada berita ini betul atau tidak, sebab ia mengkaitkan Tengku Mahkota Pahang, Malaysia Kini terus menyiarkan berita tersebut berhari-hari, sedangkan berita iti tidak betul.

Fahamlah kita selama ini rupanya Malaysia kini menyiarkan berita palsu kapada masyarakat, dan masyarakat dapat berita yang tak betul selama ini, tapi itu dah kerja pembengkang memang menyiarkan berita palsu kapada masyarakat, kerana itu ada SALAH SATU DARI SEPULUH AGENDA PROTOKOL YAHUDI supaya rakyat membenci PEMIMPIN NEGARA.

Para pembaca sekelian ingatlah jangan terus percaya kapada berita yang dibawa oleh talibarut Yahudi, kerana mereka akan menghancurkan keyakinan rakyat kapada kerjaan, supaya mudah bagi mereka menguasai negara ini, sebagaimana dia lakukan terhadap Negara-Negara Islam Yang lain yang sedang dalam pergolakan.

ADAKAH KITA MAHU SEPERTI MEREKA YANG DALAM KEHANCURAN, KITA SUDAH HIDUP DALAM KEAMANAN DAN KESEJAHTRAAN, MERASAI NIKMAT YANG ALLAH BERIKAN KAPADA NEGARA KITA.

FIKIR-FIKIRKANLAH.

No comments:

Post a Comment