Monday, November 30, 2009

PEMBANGKANG TAKUTKAN BTN

Apabila Penasihat PKR di lantik menjadi penasihat Ekonomi negeri Selangor, orang yang bodon ekonomi beri nasihat kapada orang agak pandai sedikit ekonomi.

Apa yang di nasihatnya bukan ekonomi tetapi beri nasihat supaya negeri Selangor mengharamkan Pegawai Kerjaan negeri dan penuntut IPTS negeri menghadiri kursus BTN, kerana dia takut dan tau semasa dia jadi TPM dahulu dia gunakan BTN 100 % untuk menaikan dirinya, dan untuk menjatuhkan Dr.Mahathir.

Semasa zaman Anwar Ibrahim lah Fungsi BTN bertukar kerana digunakan untuk kepentingan
nya sendiri, dia bawa masuk pegawai-pegawai BTN dari kalangan Abim, termasuk Dr. Hassa Ali

Dr. Hassan Ali yang dianggap Islamik yang tidak Islamik, bercakap tentang Islam membuat solat kiamulai yang berbayar beriburibu.

Sebab itu dia ( Anwar ) merasa bimbang dengan perkembangan terbaru apabila PM Dato' Najib Tun Razak membawa balik fungsi BTN sebanagmana yang di asaskan oleh Ayahendanya Tun Razak, nampaknyanya fungsi BTN selari dengan 1 Malaysia.

Anwar merasa bimbang kerana difahamkan YB Mat Mazlan yang di beri tanggongjawab menjaga BTN oleh Perdana Menteri, satu ketika dulu orang yang di bawa masuk oleh Anwar kedalam BTN, dan YB Mat Mazlan tau sepak terajang Anwar Ibrahim, sebab itu Anwar kepanasan dengan BTN.

Setakat ini dulu.


1 comment:

  1. Seratah, BTN dulu Anwar juga yang agung-agungkan.... berapa ramai dia kaderkan penyokong-penyokongnya..... hari ini dia takut dengan BTN pulak....... pembelit punya orang....

    ReplyDelete