Monday, November 9, 2009

PAS DAN KEPALSUANNYA

Pas rupanya hidup dalam ketakutan tidak percaya pada diri sendiri sahingga tidak yakin dengan kekuatan ahlinya. Kenapa sampai sangup mengujudkan Bai'ah mengikat ahlinya dengan bersandarkan ikatan perkawwinan.

Kalau bagitu caranya, Pas tidak mampu mentarbiah ahlinya sahingga sangup mempergadaikan perkawinannya untuk mempertahan Partinya, rupanya Pas nampak sahaja GAH macam kayu keras tetapi tidak mempunya teras, hanya mempunyai mempulur sahaja.

Sebab itu Nik Aziz keras keng kerana dia tau Wakil Rakyat Pas tak akan keluar parti kerana bai'ah, dia cakap apa pun dan dia buat apa pun tidak ada yang nak menentangnya.

Baru lah kita tau kehebatan Nik Aziz bukan duduk di Ilmunya, dan ketokohannya, rupanya kekuatan Nik Aziz duduknya di BAI'AH nya selama ini.

Kalau betul perjuangan Pas itu untuk menegak Agama Allah sepatutnya Pas tidak perlu membuat peraturan Bai'ah, kerana ahli dan penyokongnya yakin apa yang dibawa oleh Pas, tetapi pemimpin Pas sendiri tidak yakin dengan apa yang diperjuangkan.

Satu hari nanti Pas akan membuat peraturan menambah satu lagi rukun nikah, kalau dulu dah ditambah tak sah dinikahkan oleh walihakim UMNO, anak ahli Pas hanya boleh berkahwin dengan anak ahli Pas sahaja, sebab hukum Islam itu di tangan Nik Aziz.

Penyokong dan Ahli Pas berfikirlah demi Agama bangsa dan negara.

3 comments:

  1. SLM BRO..BKN BAI'AH JE..BAB BIDA'AH PUN DIA TERER!!

    ReplyDelete
  2. salam dari fakir nusantara;

    aku bukan pro politik tetapi bila pas tamak merebut kerusi pada pilihanraya dulu cukup serik melihat permainan nafsu pemimpin pas ditambah dengan pengabungan dengan beberapa parti bangsa kafir ditambah pulak dengan karenah nizar yang tak habis-habis menjadi mangsa DAP... kesian negeri perak cukup hanya beberapa bulan banyak konsesi hak milik tanah pegangan 999tahun terlepas kepada bangsa pendatang yang rata-ratanya bukan islam...yang berpendudukan melayu hanya mendapat pegangan 99 tahun..., mohon suatu hari nanti malaysia menjadi status 100% islam tidak mengira bangsa dan warna kulit... baru-baru ni nizar datang ke surau bandar lahat baru di pinggir ipoh membuat sembahyang hajat yang bertajuk selamatkan perak atau aku terjemahkan SEMBAHYANG HAJAT MEMUASKAN NAFSU SERAKAH NIZAR.... aku buleh menyokong pas seandainya...... ada mursyid yang benar-benar mursyid

    ReplyDelete
  3. Anda kata macam mana pun PAS terus juga menang dan wujud.Dengki ke.

    ReplyDelete