Friday, April 24, 2009

YAB Dato' Sri Najib selaku presiden UMNO akan membuat rombakan didalam pentadbiran UMNO malaysia, hari ini hari pertama YAB Dato' Sri selaku presiden parti mempengerusikan masyuarat majlis tertinggi UMNO, dan akan ada mengumumkan pengerusi 2 perhubongan dan perlantikan AJK tambahan, ada yang meramalkan Dato' Nazri SetiUseha, Bendahari Dato JJ, ketua Penerangan Dato, Rais. itu ramalan sahaja tapi kalau betul eloklah itu semua orang kuat dan orang kanan Dato' Sri semasa Ketua Pemuda dulu. dalam masyuarat kali ini munkin hangat juga kerana ada yang menang dalam MT tak dilantik jadi menteri, ada yg dah jadi menteri menang MT kena gugur, macam2 kita tengok dan lihatlah nanti, sepatutnya mereka tu semuanya pro belaka tau yg mana patut. kita tak tau apa yg Dato' Sri lantik dalam GLC kapada mereka yg tak dilantik jadi menteri, bila dah dapat nanti diam lah mereka, kita je yg tak dapat apa2 mereka tu duduk diatas banyak benda yg mereka dapat.cuma kita harap mereka tu rakyat didahului pencapaian diutamakan.

1 comment:

  1. Salam. Saya bercadang untuk merapatkan barisan perjuangan blogger penyokong kerajaan di Pahang dalam dunia siber . Justru, komunikasi antara kita harus berada pada tahap yang terbaik. Kerana itu saya mengharap sokongan dan kerjasama semua pihak yang berminat untuk bersama-sama dengan memulakan langkah dengan dengan mendaftar Yahoo Messenger dan mempamirkannya diblog masing-masing.

    Dengan adanya YM ini dapatlah kelak kita berhubung apabila berada dalam alam siber tanpa diketahui identity masing-masing (bagi yang tidak ingin dikenali). Selain itu, conference juga dapat dilakukan apabila kita beramai-ramai berada diinternet.

    Saya juga mengharapkan agar pada blog masing-masing dapat di letakkan chatroll ‘Gerbang Temu Maya’ sebagai salah satu lagi cara berhubung sesama kita secara terbuka. Maklumat ini saya sebarkan pada blogger tertentu dan pilihan sahaja yang dirasakan berjuang untuk mempertahankan kerajaan. Sila email saya jika ada sebarang kemusykilan keamalat: braveheartblogger@ymail.com.

    Saya juga sedang melihat dan merancang kemungkinan bagi mengadakan perjumpaan blogger Pahang dalam waktu terdekat. Kerjasama semua sangat diharapkan. Terima kasih ~ bERANIKAN hATI

    ReplyDelete