Thursday, January 6, 2011

KERJA-KERJA PEMBANGKANG

Tuduhan Kapada Menteri Penerangan.


Inilah kerja puak pembangkang sengaja mengada-adakan isu supaya mengalih pandangan rakyat dari isu Liwat Anwar yang rata di sembang oleh masyarakat.

Pekara yang telah berlaku 4 tahun sudah kenapa sekarang baru di ungkit kalau dah tau awal kenapa tak di buat aduan, kalau benar ada bukti kenapa disorok, apabila ada pilihan raya kecil tiba-tiba meletup isu ini,

inilah cara pembangkang kerana dah tiada isu yang hendak di syarahkan semasa kempen nanti di Tenang, kita akan lihat dan dengarlah serombong buruk dari pembangkang terutamanya PKR yang banyak isu untuk mengalih isu mereka.

Kita berharap pehak berkuasa dapat menyasat kes ini secepat munkin agar yang tertuduh dapat membersihkan diri. orang ramai jangan terpedaya dengan dakyah ini kerena memburuk- burukkan pemimpin memang kerja mereka.

Dato' Sri Utama memang lantang membidas pembanagkang dan beliau mempunyai program yang dapat diterima masyarakat , sebab itu mereka merasa tergugat, dengan cara ini dia merasakan dapat melemahkan Dato' Seri Utama, tetapi sebaliknya beliau lebih lantang akan membidas pembangkang.

No comments:

Post a Comment